pátek 15. června 2012

Den poté :)

Tak jsem od 5.června zpět v ČR, moc se omlouvám svým příznivcům, že jsem poslední týden a kus už nepsala, přiznám se, že jsem na to neměla sílu...všechno bylo hodně intenzivní a odjezd pro mě byl hdně emotivní a já nějak neměla na to všechno psát...vím, že mě to jednu bude mrzet, jelikož už si nevzpomenu na všechno, co bych ráda, každopádně tam, byl festival MTD (Malang Tempo Doeloe), pak také tradiční jávská svatba a poslední týden hodně Cor Jesu, loučení s třetím stupněm, také taneční festival...hrozně moc věcí, krásných zážitků, které snad zůstanou podrobněji alespoň na fotkách.

Momentálně zpracovávám fotky a videa a výsledek ukážu na přednáškách a besedách. Kdokoli, kdo by sis chtěl popovídat soukromě nebo si jen tak jít sednout na kafe, ozvěte se, budu jen ráda :)

Ráda bych vás, kteří jste z Aše, pozvala na přednášku, která bude 6.září ve čtvrtek večer v Muzeu Aš o mé cestě.
Jinak mám novinu a příslib pokračování! :)
V říjnu bych se ráda do Malangu vrátila apkračovala ve svém dobrodružství a to především po boku mého indonéského bratra Chandry a jehoo rodiny.
Držte prosím všichni palce ať jsem schopna vydělat dostatek peníézků na letenku a vězte, že zase podám zprávy!

Peťula

Žádné komentáře:

Okomentovat