pátek 15. června 2012

Další dny - zápisky

pátek, den 107. - znovu MTD, tentokrát s AIESECáři, jídlo atd...ovšem naštvali mě, měla jsem se tam setkat se Siscu /Chandrovo ženou/ a malým Godwinem, jeh 4letým synem, ale nevyšlo to jen kvůli jídlu...byla se mnu ale Vierna a to hdně pomohlo. Tak jsem si alespoň nakupila nějaký suvenýry ;)

sobota, den 108. - i když byla sobota, šla jsem do CorJesu :) dpledne už potm ve znamení přípúravy na cestu d Tubanu, kde se v neděli konala jávska svatba, na kterou mě Chandra pozval. Jelo se tam 5 hodin na motrce a celé jsme to víceméně prokecali, zastávka jedna na kafe a nějaký dobroty, donutili mě mluvit při placení :D I když byla cesta dlouhá, tak byla skvělá a nikdy na ní nezapomenu, co jsme všechno s Chandru zase probrali a vznikly hlášky jako Trum trum a penyet, ovšem to už je jen pro zasvěcené ;)

Taky se stalo, že zmizel měsíc! Pomalu zacházel, až z toh byl "moon-set" - západ měsíce :) Dorazili jsme na místo asi v půl jedné ráno a ještě jsme skoro do dvou kecali než jsme šli spát, protože v 6 ráno vstávačka a svatba začíná! Juhůůů, pro mě něco jako Vánoce! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat