pátek 15. června 2012

Den 106. středa - karaoke


Tak dneska je poslední den pro Janine, ale měla toho hodně a tak jsme vlastně byly se Stellou v Cor Jesu samy, Janine se tam jen tak zastavila…ale večer stál za to, šli jsme na karaoke! :D Tam jsem měla heavy-conversation s Ikhwanem, protože jsem v neděli moc chtěla na tradiční jávskou svatbu…pro mě osobně to je neuvěřitelná příležitost, na kterou čekám celou dobu co jezdím do Asie. V neděli sice už byl nějaký rozvrh s AIESECářema, ale já jsem byla rozhodnutá, že se ho pokusím ukecat. Den předtím mi totiž napsal SMSku, že to nepůjde a já jsem brečela, jak mě to vzalo. A tak jsem ho poprosila, ať mi dá alespoň šanci se obhájit a on mě neignoroval, za což jsem mu vděčná a přišel na to kakaroke a ještě předtím jsme si promluvili a on mi to povolil! Velká radost!!!

Samotný karaoke dobrý, jen Kristina spala, asi byla unavená, i když my jsme tam řvali jak blbí :) Zase jsme zpívali „It´s my life! Od Bon Joviho a spoustu jiných pecek, dokonce jsem si zazpívala jedny Muse :D

Žádné komentáře:

Okomentovat