středa 24. října 2012

24.10., středa 2 - Doslova ÚLET



Tak mi uletěl let z Doha do Kuala Lumpur…Zajímavá zkušenost přátelé. Což o to, všechno se nakonec nějak vyřešilo, ale Qatar airways mě poněkud zklamali svou (ne)péčí o zákazníky…Prostě sedím v letadle v Mnichově a kapitán hlásí, že jsme se nějak nestihli zařadit do letové fronty a tak musíme čekat asi 6 minut…mno, pak dalších asi 12 minut..a nakonec se ozval, že má další špatné zprávy a že ještě dalších 25 minut budem na zemi…Hm..Vzhledem k tomu, že už takhle jsem věděla, že na přestup v Doha mám hodinu a 10 minut, tak mi bylo jasný, že zpoždění 50 minut bude jaksi kritický. Ještě k tomu moc dobře znám letiště v Doha to je organizačně jedna velká katastrofa…
 
Takže hned se hlásím jedné letušce, která mě uklidňuje, že se to asi stihne. Fajn…pak se hlásím jiné letušce pro jistotu. Ta už se mi omlouvá s výrazem jasným (to bude hodně těsný) a říká, že bohužel nemůže nic dělat ani nikoho kontaktovat..Při přistávání v Doha se hlásím třetí letušce, která mě jen instruuje, že mám normálně vylézt a pak se ozvat někomu na letišti..No dobrý. Přistáváme v 19:45, přičemž letadlo odlétá ve 20:00. Vím, že ještě musím jet autobusem a pak projít security-checkem a pak ještě NAJÍT (nelehký to úkol na letišti v Doha, kde čísla jednoduše po sobě nejdou – pořadí Gates je asi takové: 16, 18, 22, 20, 17, 21 :D) svou odletovou bránu – aneb kdo si dřív tipne kde má schovanou bránu :)
 
Mrzelo mě, že nebyli schopni mě třeba pustit dopředu, že jsem seděla v letadle vzadu a kvůli tomu jela až druhým autobusíkem, při security-checku i přes opakované informování svého okolí nic - pěkně si počkej a nech ubíhat drahocenné minuty. Takže díky tomuhle všemu mi letadlo uletělo jen o pár minut….

Přehazovali si mě, každý mě poslal jinam, až jsem se ocitla ve frontě u přepážky „Trasfer“, kde jsem si opět pěkně vystála frontičku a pak jsem vše řekla pánovi. Ten se mě opět zeptal takovým podezřívavým tónem proč že jsem ten let nestihla, snad jako bych za to mohla já :D Mno…nakonec mi ale vystavil letenku na další možný let asi za 5 hodin s tím, že mi i bágl přendají do tohohle letadla…
A tak jsem si přátelé koupila na uklidnění kafe za 5 euro a říkám si, no co, taky zkušenost :) Takže snad happy-end, trochu rozmrzelost, je pravda že u Emirates se o nás starali jinak, byli schopní nás protáhnout rychle do letadla zkratkami a podobně, u Qatar Airways se na mě tak trochu vykašlali, ale hlavně, že další let zajištěn. Všechny zdravím z blízkého východu! :)

2 komentáře:

  1. Tak tohle je přesně moje noční můra! Hodně štěstí při dalších cestách a těším se, až se ozveš, že jsi v pořádku na místě.
    A jsem ráda, že mám zase co číst!
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Jsem ráda, že mám pořád věrné čtenáře, děkuju za podporu :) Budu informovat, jak to půjde

      Vymazat