středa 24. října 2012

24.10., středa – Návrat do druhé domoviny aneb už zase ta Asie 



Tak se mi to povedlo. Sedím na letišti v Mnichově a čekám na svůj let do Kuala Lumpur přes Doha. Opět letím s Qatar Airways, však už jsou osvědčení. Posledních 5 měsíců po mém červnovém návratu z Indonésie uběhlo neuvěřitelně rychle. Zařekla jsem se, že se vrátím. A slovo jsem dodržela. Dokázala jsem se kousnout a teď jsem tu a vracím se na místo činu :)

Práce v létě jako ajťák, koncem léta vedoucí lektor Adráckých táborů a pak na podzim, kdy se ze mě od 1.září stala vychovatelka na ZŠ Svatopluka Čecha na plný úvazek. To vše mi zajistilo finanční prostředky na letenky a povzbuzovalo můj sen, můj cíl se ještě jednou vrátit a vidět se se svým indonéským bratrem a jeho rodinou. Pomohli mi samo sebou hrozně moc i přátelé a rodina, všichni nejbližší. Tímto jim nesmírně děkuji za podporu.

Jedno z dalších velmi příjemných překvapení je to, že se mi povedlo nějak sehnat peníze na to, abych na posledních 10 dní zaletěla do Thajska, kde se potkám 20. Listopadu s taťkou a ségrou! Tři čtvrt rodiny v Asii! Nádherná představa! J Pevně doufám, že to všechno vyjde a povede se to. Pro jistotu, ale ještě poprosím Buddhu, aby se všechno ve zdraví zvládlo. 

Dneska ráno v 6 po probuzení mi pořád ještě nedošlo, že se to opět opravdu děje. Opravdu poletím. Ještě teď mi to hlava nebere. Ale tentokrát, i když opět odjíždím sama, na vlastní pěst a vím, že přesuny nebudou úplná hračka, tentokrát to není tak smutné, nejsem tak vystrašená a nejistá, už mám větší pocit jistoty, že to zvládnu. Když mě taťka vezl sem, poslouchali jsme společně zvukovou stopu z představení Jaroslava Duška – Čtyři dohody. Vřele doporučuju komukoli J Shodou okolností bych se na něj měla jít i těsně po návratu z Asie podívat a moc se těším. Teď ale hlavou už běhají jiné myšlenky, ještě jsem tady během čekání skoukla kousek dokumentárního filmu My Asian heart o výtečném fotografovi. Ha! Boarding time! Jdem na to! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat