čtvrtek 25. října 2012

26.10,pátek: Ranní běh pro zdraví

Hodně veselo :D

Ráno jsem vstala okolo 9, dala si spršku a dobalila. Check-out bez problému, potřebovala jsem vrátit 50 MYR, abych měla na bus na letiště.  No a u recepce paní, koukám, že prej má tickety na bus do LCCT
no tak se jí ptám, kdy že jede další bus a ona že je to všechno beznadějně vyprodaný a že jedině že si mám objednat privat car za 90 MYR. Takovejch peněz. Říkám si, mám ještě čas, říkala paní včera že mám jít počkat na bus někam před MayBank. To je ten barák jako kráva, před ním čtyřproudovka 
já krosnu na zádech...mno, podle nějakýho rozvrhu na netu by to prý mělo přijet asi v 10:45. Tak tam stepuju, říkám si, kdyby něco, vyměnim prašule a pojedu tim taxíkem, čas mám
ale hele objevil se bus, na něm LCCT, no jede kolem mě před nosem, tak já za nim po tý čtyřprodovce s tou krosnou a báglem běžim. A on jede na křižovatku a jen se otočí kolem osy a jede dál, tak já za nim furt běžim.  No zastavil na druhý starné tý čtyřproudovky kde jsem stála, takže mi stačilo přejít silnici, ale já tam oběhla celou křižovatku s tou krosnou. No v pohodě, bus skoro prázdnej a za hodinku a čtvrt jsem byla přímo na LCCT. Super :) Vevnitř jenom místní. To musím říct, že jsem si sedla a normálně bych si zařvala heroickej pokřik jak jsem byla ráda  :)

No nicméně jsem tu moc brzo :D takže jsem si sedla do Starbucks na net a čekám, až mi pomalu pak otevřou odbavení :)

1 komentář: