čtvrtek 25. října 2012

25.10.,čtvrtek: Péťa is back!

Tááákže: po dlouhém letu jsem úspěšně dorazila do KL, dokonce i krosnička mi jela na pásu přímo do náruče, v dobré náladě jsem vyměnila pár EUR za MYR a vydala se již s nákladem na zádech hledat shuttle bus do centra. Nápisy mě kupodivu správně navedly přes celé letiště až do dolního patra a za pouhým 10 ringgidů mi během 10ti minut odjížděl busík přímo na Pudurayu - China Town :)

Ještě jsem v buse trochu zalomila, venku pořádně sprchlo během jízdy, ale když jsme po asi hodince a půl dorazili, zrovna se mraky trhaly. Původné plán byl ještě rychle někde na místě pořídit ticket na bus zítra, ale vzhledem k tomu, že bus zastavil jen tak u silnice, tak se mi nijak extra tahat dál nechtělo...Zorientovala jsem se celkem rychle, protože bus projel kolem slavné Jalan Petaling - nočního trhu. Taťka mi poradil jeden hotýlek od Pudurayi hned přes silnici a hle, byl tam :) Sice stál o trochu víc a bez snídaně, ale momentálně mi to bylo dost jedno, těšila jsem se na jistotu postele :) Pokoj ok, opláchla jsem se, zahlásila Míšovi a našim a rozhodla se jít ještě rychle ven pro ten ticket a hlavně vodu, jelikož jsem měla pořádnou žížu.

Znalci Kuala Lumpuru by čuměli, autobusák Puduraya je úplně nový a přestavěný, než jak jsme ho znali před pár lety. A taky méně přehledný :D Ale ne, po pár pokusech jsem se trefila do patra, kde když projdete velkým parkovištěm, dostanete se k ticket-counters na busy. Super. Poptala jsem se a našla stánek se Star Shuttle busem, který mě dovezl i sem. Zeptala jsem se na ticket na další den do LCCT (což je mimochodem trochu jiné letiště, než na které jsem sem přiletěla, člověk si musí dávat bacha, odkud letí: přiletěla jsem na KLIA = Kuala Lumpur International Airport, ale dál letím z LCCT = Low Cost Carrier Terminal). Paní mi řekla, že ale se nedá koupit u ní ticket ani se to zamluvit, že mám prostě přijít k busu a koupit si ticket u řidiče. Aha, okuej a které je to nástupiště? Ehm, žádné, bus staví venku z budovy někde před MayBank. Hm...okej, jdu se mrknout, kde to je. Maybank barák jako krááááva. Před ním čtyřproudovka :D Bus může stát tak nějak kdekoli...Cha, no tak zejtra bude veselo. No co, nějak se to zmákne. Šla jsem koupit vodu, něco malýho k zakousnutí a pak už jsem padla mrtvá na postel a asi 3 hoďky spala navzdory tůtání aut z ulice.

Probudila jsem se, opět jsem se ozvala na netu blízkým a šup do města. Přece se musím projít po Petalingu :) Navíc nemám adaptér...někde ho tam seženu. Venku lilo vytrvale, ale mě to bylo úúúúúúplně jedno :D No a co :) Adaptér jsem sehnala jen za 5 MYR (pozn. 1 MYR = cca 6 Kč). Sice byl takovej fórovej, ale fungoval :) A ještě jsem si dala dobrůtku ve formě rejžičky se zeleninou a hurá na pokoj. Ještě chat s Míšou a šup spát. Zítra mě čeká cestovní den.

Žádné komentáře:

Okomentovat