pondělí 29. října 2012

27.10, sobota: Mission Impossible se povedla :)



Předem jedna omluva za to, že jsem nepsala několik dní, asi to nebude lepší, protože zaprvé můj přístup k netu je dost bídný a k tomu mi tak nějak umřel notebook, teď zrovna zas na pár chvil žije…Mno, tak abych se vrátila k úspěšnému příjezdu:

Let do Surabayi byl kupodivu v pohodě, dokonce jsme přiletěli asi o 20 minut dřív, takže se mi v klídku podařilo projít imigrací, pořídit Visa on Arrival za 25 dolarů, vyměnit nějaký peníze, vyzvednout krosničku a dokonce i vybrat nějaký peníze z banky, takže supr :)

Jen jsem zjistila, že limit pro vybrání je v přepočtu asi 2500 Kč, což je blbý, že budu muset hodně platit poplatky za každej výběr…No ale co, to už se nějak přežije. Potom byl úkol najít smluvený travel-car, který mě má dovézt do Malangu. Moje indonéská SIMka bohužel jaksi nefungovala a tak jsem vrátila do mobilu českou a napsala Chandrovi, kde stojím a jestli by to mohl napsat řidiči toho travelu, protože já na něj nemám číslo. Mno, po pár desítkách minut se kdosi objevil, ukázala mi SMSku v indonéštině, která se po mém lehkém přeluštění zdála jako od Chandry a jelo se :)

V Malangu jsme byli asi za dvě hoďky a kus, jenže když jsme vyhazovali prvního člověka, tak se jaksi v autu pokazila baterka a nemohlo se jet dál. Asi hoďku se čekalo na neúspěšnou opravu a mě pak vezlo jiný auto, jenže řidič nevěděl, kde ta moje adresa je a tak zavolal Chandrovi a ten přijel na motorce :)
 
Juhůůů, pak už jsme ho jen sledovali a byli jsme u něj doma.
Byla jsem mrtvá a ještě další den jsem vůbec nemohla uvěřit, že se mi to povedlo, že jsem opravdu tady :)

Žádné komentáře:

Okomentovat