čtvrtek 1. listopadu 2012

2.11., pátek: ubíhání času...

Čas ubíhá rychle, už je to týden co jsem tu,  kdo by to řekl...

Včera byl moc fajn den, snad až na to, že únava neustupuje. Vstávačka před 6 ranní, nějak mě neprobudili včas a tak celkem spěch, a potom Chandra řídil pěkně rychle (ale je fakt, že bezpečněnikdy nemám vyloženě strach, navíc mě všichni nutí nosit helmu, což je samozřejmě dobře).

A hned od 7 první hodina, kde jsem měla pro prváky prezentaci o ČR. Vlastně jsem vzala tu z minula, jen něco málo poupravila, žádnou přípravu jsem nedělala. Snažila jsem se to okořenit vtipy a snad to mělo i úspěch. Jeden z ojedinělých dotazů byl: Jaké je tvoje facebook jméno? :D Klasika, facebook pronikl samozřejmě snad úplně všude. POtom nějakej ten odpočinek, čas na trochu práce na diplomce nebo flákání se :) Jenže pak ještě dve na sebe navazující hodiny (pozn. aut - hodinou se myslí 90 minut...) a byla jsem na konci pěkně mrtvá nehledě na to, že bylo šílený vedro. Ale zase jsem si připadala  užitečná, že jsem opravdu něco udělala :)

POtom jsme ještě zajeli motorkou na Nasi goreng - moje oblíbený místní jídlo - něco jako smažený rizoto. Základ kořenění je česnek a zeleninka, prostě dobrota :) Začalo pěkně pršet a tak jsme museli chvíli ještě počkat a alespoň jsme probrali trip do Jogji. Bude se odjíždět další den v pátek okolo desáté večer, abychom tam po 8mi hodinové cestě někdy hodně brzo ráno (nebude se muset platit nocleh, ale zas budem asi úplně mrtví :D). BUdem tam tři dny, každej den něco jinýho, můj favorit - Borobudur je plánován na neděli :))))


Hodlám se proto dneska po škole kromě balení ještě alespoň trochu prospat, abych to nahnala dopředu a sobotu si i tak užila :)

Žádné komentáře:

Okomentovat