čtvrtek 19. dubna 2012

Den 72. - první žážitky

Tak první noc se nějak zvládla, jsem nedospaná, usnula jsem až okolo půlnoci a vstávačka v 6 ráno...Užkdyž jsem byla skoro hotová, už pro mě přijela AIESECářka Puput. Rychle jsme se nasnídali - tousty s máslem a sýrem a potom dokonce toust s máslem posypaný takovou tou čokoládovou rýží jako se dává na dorty :) Odvoz k univerzitě a potom přestup do auta a dovezli mě do školy, kde budeme společně s Janine a Paulem od pondělka učit. NIkdo z nás doteď pořádně neví co vlastně budeme učit...mám první hodinu "sanitation" a asi nebudou k dispozici projektory nebo počítače a tak zatím nemám pořádně představu jak to budu dělat celé...

Další 4 stážisté jsou na jiné škole a mají o něco lepší podmínky myslím...učí jen od pondělka do čtvrtka a jeden celý týden mají volný...my učíme od pondělka do pátku a žádné volno nějak nemáme...ale nevím, nějak se to vymyslí.. Ta škola je střední, je velikánská, katolická, postavená v jasně britském/holandském stylu. Hned mě tam nahnali před seřazené děti a musela jsem se představit a něco povédat (a to ještě další 2 stážisti ani nedorazili, takže jsem byla sama...), ale dobrý. Pak nám ukázali školu a prtáhli nás 3 třídami, kde jsme v každé byli přes půl hodiny a povídali si se studenty. Všechno je hodně nenaplánované a nečekané a zmatené, ale už mě to nějak ani moc nepřekvapuje a prostě to beru jak to je :D Pak nám dali ochutnat i jídlo - místní "fishcake" - no, řeknu vám, nic moc...já na ty rybí věci prostě moc nejsem...

Ale lidi byli milí, ve škole se učí i vaření a film a tak, jen prostě na našem rozvrhu jsme se úplně neshodli, ale nějaký mám, je to přibližně hodina a půl denně přímo učení, což je pohoda (až na to, že nevím co tam budu dělat :D), ale ve škole prý máme zůstat déle, každý den třeb alespoň 4 hodiny a povídat si s učiteli a tak..moc si to nějak celé neumím představit..No ono to nějak dopadne :D KAždopádně interns jsou fajn, jsem trochu zmatená z celé orientace, už bych fakt chtěla zpátky svojí GPSku! :( Dneksa je od 4 welcoming party pro mě a Janine a Kamille, tak jsem na to zvědavá...

Zítra nás mají naučit jak používat angkot - místní dopravu a v neděli v 7 ráno!!! máme jít běhat! (wtf?!) říkají tomu "getting healthy together" :D To bude taky veselý :) Jinak bychom s ostatními stážisty chtěli cestovat, určitě na horu Bromo a domluvili jsme se i na tripu na Bali, bude to ale celé koncipováno hodně levně, nikdo z nás nemá až tolik peněz na útratu...

2 komentáře:

  1. ty brďo! neděle sedm ráno běh?? Peti, mě by kleplo.. co si to v tý Indonésii na vás vymýšlej? :D ale hoďka a půl učení není moc, co? oproti minule to bude pohodička ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsme ještě k tomu šli spát v sobotu až v jednu ráno..uf, alenakonec z toho byl jen pochod městem, ale i tak jsem dneska hned jak jsem přišla padla do komatu asi na 3 hodiny

      Vymazat