pondělí 23. dubna 2012

Den 74. - párty nepárty

V sobotu večer se domluvila narychlo akce u Kamille doma, že se tam všichni okolo sedmé sejdeme a prostě budem spolu jako parta. Jelikož šli všichni, tak mi bylo blbý nejít. A nakonec, proč ne :) Jediné co, že se v neděli má vstávat sakra brzo...ale co, když budeme všichni spolu, bude logistika jednodušší :)

Mno, dokonce jsem ke Kamille šla pěšky a díky Garminovi jsem v pohodě trefila. Párty to tedy nakonec určitě nebyla, snědlijsme nějaký brambůrky, vypili trošku místního piva Bintang, mají tu třetinky, a skoukly romantickou komedii s Ashoten Kutcherem (kluci se poněkud nudili :D). Potom dlouho pořádně nic, hráli jsme Scrabble atp., nic velkého...akorát jsme šli spát až okolojedné ráno a v půl sedmé vstávačka...

Měli jsme se sejít i s AIESECářema v 7, ovšem trvalo ještě další hodinu a půl než se opravdu všichni sešli a vyrazilo se na pěší prohlídku města. Taky jsem v noci měla dostvelký bolesti žaludku a tak nevyspání a vyčerpání udělalo svý...výlet byl vlastně fajn, navštívili jsme něco jako místní "milionářskou čvrť", kde stojí velké domy postavené v holandském stylu a zanechávají tak na městě svojí kolonizační stopu. Také jsme prošli tzv. nedělní trh, byl moc fajn, ale když potom šli ostatní nakupovat, tak už jsem se trhla, nedávala jsem to energeticky a tak jsem se nechala odvézt do hostfamily a tady jsem na 3 hodiny upadla do komatu...je ale pravda, že mi po vyspání bylo mnohem líp :)

čekala mě nějaká ta příprava prezentace na pondělí, i to se všechno nakonec zvládlo a tak už jen pokusit se i s roustoucé nervozitou trochu se vyspat...

1 komentář:

  1. třeba ani jiný párty nepořádaj.. hold to nejsou pařiči jako my z ČZU :D

    OdpovědětVymazat