středa 25. dubna 2012

Den 76. - úterý: Zase žádné učení


Takže lidičky, dnešek zase velmi zajímavý. Na to, že jsem vlastně celý den „nic“ nedělala, vstávala jsem v 6:30 a dostala se zpátky na pokoj v 8 večer, tak jsem byla celkem zmožená :D Tak od začátku
Ráno vstávačka, zuby, oblíknout (začíná to být trochu těžší, asi si fakt budu muset pořídit nakonec nějaký svršky, jinak budu muset prát obden, abych měla v čem jít). Potom klasika snídaně (tousty, sýr, čokoládová rýže) a vyrazila jsem angkotem do školy. Chytila jsem TST hned a tak jsem potom zbytek došla stejně jako včera.  Ve škole jsem byla zase asi v půl desáté, přičemž mi měla začínat hodina v 10 a další jsem pak měla mít ve 12:30.

 Psala jsem hned Utari, jestli dorazí a ona že jo, ale o něco později. Seděla jsem na recepci a přišel Mr.Chandra a začal si se mnou povídat a prokecali jsme minimálně hodinu a půl a opravdu to byl nářez, řešili jsme otázky školství, mladých lidí, náboženství, filosofii života, smysl…opravdu rozhovor jako bejk. Potom konečně dorazil i Paulo a ostatní AIESECáři. Zjistilo se, že Janine se chudák ztratila, jela špatným angkotem a dostala se až někam daleko za město a nikdo pořádně nevěděl, kde je. Byla celkem vyděšená, trvalo to dýl, ale nakonec se našla a přijela za námi taky :)
 
Domluvili jsme se, jelikož naše první hodiny odpadly, že na tu Paulovu hodinu půjdeme všichni tři – jenže po tom, co jsme mluvili s učitelem angličtiny jsme zjistili, že se celý den neučí a že tedy můžeme domů – ale Utari z toho, že se Janine ztratila byla tak špatná, že nám poručila, že se nesmíme rozdělovat a že máme tudíž jít všichni společně k nám, do mojí hostfamily. A tak jsem raději ještě poslal mail Tanie – svojí hosfamily-sestře, jestli je to ok a když mi odpověděla, že jasně, tak jsme jeli angkotem v klidu až k nám a byli u mě v pokoji asi do půl třetí. 

Ve tři jsme se měli sejít na univerzitě a pak jít společně na art class, kde nás měl někdo učit o jávském sochařství. A tak jsme se s Janine a Paulem sebrali a šli pěšky (asi 2 kilásky) až k univerzitě, kde už čekali ostatní. Ale jakmile jsme se konečně tak nějak všichni sešli, tak začalo šíleně pršet a lilo takhle skoro dvě hodiny. A tak jsme jen blbli a povídali si a nakonec se tedy art class nekonala a přesunula se na čtvrtek.
Tak jsme šli všichni společně alespoň na véču, kterou vybral Zayid, další AIESECář a tam jsme si dali skoro všichni nějaký to kuře s rejží nebo zeleninou. A pak už s Garminem dojít pěšky do hostfamily a to už bylo osm večer :)

1 komentář:

  1. to je teda úroveň! :D takový nic nedělání.. aby si vůbec někdy učila :D

    OdpovědětVymazat