čtvrtek 5. dubna 2012

Odmlka.. a Phuket

Ahoj všichni, moc se omlouvám, že jsem se odmlčela na tak dlouho, ale teď mám volno a pohodu, kterou trávím s Míšou v Bangkoku a na Phuketu a tak pravděpodobně nějakou dobu nebudu pravidelně psát..Vrátím se zpátky okolo 19. dubna, kdy mi začíná další stáž, tentokrát v Indonésii.

Každopádně: dneska jsme tu s Míšou čtvrtý den a půjčili jsme si motorku a udělali si výlet do Phuket ZOO, kde jsme viděli monkey, crocodile i elephant show a byla spousta srandy. Taky jsem na sebe pyšná, že jsem odřídila cestu tam i v děšti a zvládlo se to, přecejen je to pro mě pořád hroznej psychickej zápřah...ale zase nedělala jsem ten řidičák v čechách přece pro nic za nic! :)

2 komentáře:

  1. tý jo.. ještě 4 dny?? a co mám po večerech si číst? :D

    OdpovědětVymazat
  2. už mám absťák! tak doufám, že si to pořádně užíváte, ať máš pak spoustu materiálu na další příspěvky ;o)

    OdpovědětVymazat