úterý 22. května 2012

Dem 97. - pondělí: Padang Padang, Uluwatu, beach a tržiště


Ráno opět vstávačka, snídaně a vyráží se na další cestu. Tentokrát něco jako z pláže na pláž. Jeli jsme asi hodinu a půl a první zastávka byla Padang Padang beach, kde jsme měli v plánu vyzkoušet nějaký ty vodní sporty :) Všechno bylo dost drahý, ale když jsme smlouvali, dostali jsme celkem velký slevy a tak jsem se rozhodla, že když už tu jsem, tak přece něco vyzkouším a souhlasila jsem s ostaníma, že všech deset nás půjde na Banana Boat. Nejdřív šel ale Blažej na jet ski a potom na banana první skupina, kde byla Janine, Kamile, Lukasz, Paulo a Maris. Potom jsme šli hned my, druhá parta – já, Riva, Kriszti, Jeff a Blažej. Prča byla samozřejmě největší, když jsme se převrátili, ale bylo to jen jednou, to byla trochu škoda, klidně to mohli udělat víckrát. I tak to bylo fajn, že jsme takhle podnikli něco spolu.  Ještě ostatní něco pojedli, nějaký ty nudličky, my jsme si s Kriszti daly zase jen nanuka a jelo se dál :) 

Druhou zastávkou byl chrám na skále přímo nad mořem – Uluwatu. Opět jsme si museli vzít sarongy a dostali jsme přidělenýho průvodce, kteý nás prý má ochránit před opicema :D Počasí zase nanic, dokonce chvíli popchávala a tak jsem Nikonka schovávala pod sarongem. Místo to ale bylo moc hezký, úžasnej výhled a celkově ta jejich starobylá hinduistická architektura mě oslovila. Napůl se rozpadající zdi uprostřed džungle a nebo na skále… :) Nebyli jsme tam až tak dlouho a už se jelo dál, chtěli jsme se jen stavit na jedné pláži a pak ještě navštívit Tanah Lot – chrám na ostrůvku :) Ovšem nestíhalo se a zastavili jsme jen u té pláže, kde se surfovalo a bylo to opravdu na pohled nádherný místo – jak z pohlednice. Byli tam surfaři a velký vlny, ale my jsme dlouho nezůstali a jelo se dál. Protože začalo lejt jak z konve, změnili jsme plány a rozhodli se jet na místní tradiční tržiště, Volba dobrá, byli jsme tam asi hodinku apůl a já jsem nakoupila nějaký malý dárečky a taky jsem si pořídila jeden kus "batik", to je místní tradiční oděv, moc se mi to líbí, je to takový vzorovaný tričko, hodně ženský, tradiční, ale líbí se mi a je to poravdu kus indonéský kultury, protože to tady hodně nosí :)

Mno, a tak jsme nakoupili a jeli zpátky do hotelu, dali jsme si zase véču tam přímo v hotelu, já smažený nudličky, mňamka :) No a potom jsme hupsali do bazíku a nakonec jsme se všichni sešli u holek v pokoji, protože ho měli lepší a tam jsme koukali na film - nepamatuju si název , nějaká romanťárna :) Ovšem spát se šlo zase okolo čtvrtý ráno :D
 

1 komentář:

  1. no jo, agresivní opičky.. ony se některý nezdaj.. hajzlíci :) kously někoho? :)

    OdpovědětVymazat