středa 23. května 2012

Den 103. - neděle: Exhibice


Včera jsem i přes varování šla spát dosti pozdě, upavovala jsem fotky opět a tak..no a tak nedělní vstávání v 6:30 nebyl žádnej med…Ale tak zase co, alespoň se tu nenudím :) Je to snad poprvé, kdy mi až tolik nevadí vstávání. A to už je něco! U mě! Ještě jsem si večer díky youtube opakovala dvě písničky, které jsme se včera snažili naučit a po několika poslechnutích to i fungovalo – Suwe ora jamu a Gundul gundul pacul mi docela i šly, ale stejně představa, že to budu zpívat před davem lidí mě dosti děsila…

Mno, měla jsem sraz s Rivou kvůli tomu, že u ní doma byla naše velká myšlenková mapa. Riva tochu nestíhala (víc než já) a mezitím nás ještě kontaktovala Maris, že by se ráda přidala. A tak jsme s malým zpožděním nasedly do angkotu, cestou nabraly Maris, ale jak jsem se bála, angkot moc daleko nepopojel a obracel se a tak jsme musely vystoupit a zbytek dojít asi 20 minut pěšky. Cestou jsme s Rivou učily Maris ty dvě písničky a opakovali jsme si je. Na místě už bylo připravené podium, bylo to vzadu v kampusu univerzity Brawijaya, blízko Medical Faculty. My jsme tam měli místo pro sebe – každej jeden stoleček, kde jsme měli prezentovat svojí zemi, něco jako Global Village. 

To víte, já toho z Čech moc neměla a tak jsem vzala noviny, časopisy, nějaký básničky, vlajku a hlavně prezentaci na noťasu. Zbyly mi ještě nějaký tetování od Kamči a ty měly neuvěřitelnej úspěch. Český tetování chtěl snad každej kdo přišel ke stolečku :D No, pomalu začal program, přišel Mr.Chandra a ještě nějací studenti – Renata (ta, co má ráda Paula), Ocha (s tou si píšu i na fb) a Tata (ta umí skvěle zpívat). A začala show, nejdřív bylo představení a nějaká talkshow s leaderama AIESECu, potom jsme nastoupili my s naší písničkou a představením se – no tapas to byl pěknej tak jako tak :D Byli jsme rádi že to máme za sebou a pak nám oznámili, že tam půjdem znova na talkshow a já seděla hned vedle moderátorky a tak jsem mluvila tak nějak nejvíc…no ale nějak se to přežilo a zvládlo. 

Potom nastoupili studenti z CorJesu – dva kluci háli na elektrickou basu a kytaru a ta holčina Tata k tomu zpívala „Someone like you“ od Adele a všichni jsme čuměli. Moc jí to slušelo a hlas měla taky suprovej. Potom překvápko, že pý zase my na stage a že bude hra – tři z nás si museli najít další tři studenty a tím vznikly tři týmy, každej měl svůj zvířecí pokřik. Dostali slovo a museli ho jeden po druhém (každý jedno písmenko) hláskovat v angličtině. Potom bylo další vystoupení – tanec, fakt moc hezkej :) A potom další tři, kde jsem byla já, Jeff a Paulo jsme šli soutěžit. Měla jsem si najít další dva lidi a tak jsem vzala Ochu a nějakýho klučinu. Oni dostali nějaký místo v Malangu a já měla hádat, který to je. No prohráli jsme na plný čáře :D Škoda, ale co, oni dostali balíček s dárečkama, pro každý tým byly jen dva, tak jsem jim to nechala, aby měli alespoň trochu radost :)
 
Pak zpívala další skupina, tentokrát ne z Cor Jesu, ale z SMA8. Taky hezký, ale stejně víc fandim CoJesu, to je jasný ;) Pomalu to spělo ke konci a na konci jsme blbli a tancovali na podiu všichni takový ty jejich AIESEC tance. Furt mě strkali dopředu a že chtějí udělat fotky a mě se teda zatraceně nechtělo se tam předvádět a dost jsem se bránila a zůstávala vzadu jak to šlo. No konečně byl konec, dostali jsme nějakou rejžičku a kuře a byla evaluace, ale všichni mluvili jen v indonéštině a vypadali děsně smutně nějak, tak jak domluvili, tak jsem jim v anglině říkala co blbnou, že to bylo supr, organizovaný a že odvedli skvělou páci, tak snad to trochu pomohlo. Hned na to navazovala Jeffova a Paulova farewel party, tak jsme jim řekli poslední sbohem, poděkovali, oni rozdali každej dvě svíčky tak jak je to zvykem…No a uklidilo se a jelo se domů, všichni potřebovali odpočinek…nejvíc asi chudák Ikhwan, toho to podle všeho dost energeticky vysálo…

Žádné komentáře:

Okomentovat