středa 23. května 2012

Den 102. - sobota: photoshooting a písně


Dnešní den opět nabitej naplno, naštěstí mám konečně čas napsat zase nějakou tu zprávu a zahlásit se, poslední týden byl šííílenej!

Tak po včerejším dokreslování myšlenkové mapy až do noci jsem vstávala před osmou a už už jsem se zas chystala do CorJesu, protože dneska je přece naše „ profesionální focení“ s Janine a Paulem! Nin tam byla o něco dřív a Paulo taky a tak já jsem dorazila jako poslední ,jela jsem angkotem, protože jsem věděla, že se budeme nějak přesouvat na místa a hlavně jak jsme včera byly s Janine nakupovat, tak jsem měla v baťůžku dvoje šaty a legíny a ještě sukeň, no prostě mi kolo nepřišlo jako dobrej nápad. Nikdo nevěděl co má od photoshootingu čekat :D  Chandra nám jen řekl, že si máme vzít na sebe „to nejlepší co máme“ a proto jsme taky byly nakupovat. 

Mno, jelikož byl poblém s transportem, tak se to nakonec zkrouhlo místo tří na jedno místo focení – starý dům blízko ptačího trhu.  Tak jsme se v Janine převlíkly z džínů do šatů – ona měla takový hodně letní, s kytičkama a já takový formálnější, fialový, ale hodně lehký taky, ale s rukávama, jak to tady místní nosej. Začátek byl trochu rozpačitej, v tý budově chodili i jiný lidi a studenti a koukali na nás, hlavně na mě, jak jsem byla bílá a vysoká :D Ale časem jsme si zvykli a tak jsme měnili místa, potom i oblečení a vlastně byla celkem sranda, já jsem potom fotila i Chandru a Janine taky, abychom měli něco „ze zákulisí“. Každopádně fotky byly fakt dobrý, některý z nich budou opravdu „modelkovský“ skoro, byla sranda, nikdy jsem nic takovýho nezkusila, jsem většinou radši spíš ten, co je za foťákem než před ním, však víte. Ale vyzkoušet si oli modelky na jeden den, no kterou holku by to nebavilo :D Navíc ani tolik nešlo o to pózování jako že byla prča, fotil nás Chandra, kterýho už dobře známe a tak to bylo zase o něco víc „spojující“ pro tu partu. Blbli jsme i ve dvojících a i všichni tři. 

Začali jsme asi v deset a ve dvě odpoledne jsme byli už úplně hladoví, žízniví a unavený a tak jsme zašli do místní žrádelny, ve které už jsme jednou byli. Já jsem si dávala Naší Kombinasi – což jsem nevěděla co je, ale to se musí zkusit ne? :D No, byla  to rýže s tempehem (ze sóji), kouskem kuřátka a zeleninovou polívčičkou, takže jsem si fakt pochutnala, ani jsem to nedojedla, mám celkem úspěšně scvrklej žaludek poslední dobou a tak nějak mi stačí malý porce a už jsem si zvykla na jejich „Es Teh“ – ledový čaj – je hodně sladkej a je v něm jeden velkej kus ledu :D

Potom jsme si s Nin a Paulem stopli angkot AL a hurá na univezitu, kde byla velká sešlost kvůli zítřejšímu vystoupení – celodenní akce a my jsme se měli naučit jávské písně – tak „umíme“ dvě, slova jsou dost zvláštní, ale těžký to není, myslim že to zvládnem .) Taky tam máme zítra mluvit o projektu..a o sobě..a vůbec, tak jsem na to zvědavá..Popravdě bych to už radši měla za sebou :D

1 komentář:

  1. Peti, ty pořád někde mluvíš.. já bych se picla.. ale anglicky určitě jedeš parádně, to ti závidim :)

    OdpovědětVymazat