středa 23. května 2012

Den 100.! - čtvrtek: loučení s Kamille


Do Malangu jsme dorazili okolo sedmé ráno, úplně hotoví, zničení, rozlámaní, unavení…bylo mi to jedno, šla jsem ještě kus pěšky od toho místa, kde nás minibus vyhodil a jen jsem chtěla už být v normální posteli! A taky jakmile jsem se tam dostala, hned jsem tvrdě usnula a prospala jsem tak 8 hodin! Nevěděla jsem o světě, byla jsem úplně mimo, jak jsem byla vyčerpaná a nedospaná z dní na Bali. Mno, okolo 4 jsem se pobudila, najedla se, pokecala s holkama z hostfam a vykládala jim, co jsme naBali všechno vyváděli a jak to bylo fajn s partou lidí :) Mno, v 6 večer byl sraz v kavárně na té hlavní ulici Soekarno Hatta, a tam byla „Farewel party“ pro Kamille, protože další den odjížděla (odlétala směr Jakarta a pak Filipíny domů). A tak stejně jako pro Lukase, jsme povídali o Kamille a ona zas jak se jí líbil projekt a jak by se chtěla vrátit, a nebo všechny pozvat na Filipíny, aby ji navštívili. Příjemná, přátelská atmosféra. 

Potom jsme se ještě sebrali a jeli jsme do centra,  do takové místní nalévárny, kde dělali speciální pití smíchané z mlíka, medu a zázvoru…No lidi, řeknu vám, že na to já fakt nejsem, navíc občas vám do toho dají syrový vejce nebo tak..no já bych asi zvracela popravdě :D takžejsem si místo toho dala místní instatní kapučíno a byla jsem spokojená :D Potom už mě Rizal (AIESECář, takovej malinkej klučina) hodil na motorce „domů“ a já usnula jako když mě do vody hodí znova, ale docela pozdě, ještě jsem uploadla nějaký fotky z Bali na fb, ať maj čtenáři taky potěšení pro oči :)

Žádné komentáře:

Okomentovat