středa 23. května 2012

Den 101. - pátek: mindmap


Tak dneska od rána do večera nabito (jak jinak). Ráno pěkně šup šup angkotem na devátou do Cor Jesu, kde se psaly závěrečné zkoušky a tak se muselo být ticho. My jsme ale potřebovali vytvořit myšlenkovou mapu na téma Kultura (ČR + FILIPÍNY + INDO), kterou jsme vymysleli minulý pátek s dětmi z Cor Jesu.  Nápad byl myšlen především po nedělní velkou exibici! Oficiální název je Cultural Fair :) Měli jsme to jen vyfocené z tabule, ale teď to chtělo celé to předělat a přenést na hodně velký nástěnný formát. A tak jsme nad tím strávili víceméně polovinu dne, ale i tak na tom bylo ještě hoooodně práce. 

A tak jsme to vzali s sebou (což jsme stejně museli) na další štaci, což byla Brawijaya, kam jsme jely s Janine angkotem a neztratily jsme se! :D Tam nám Ikhwan vysvětlil všechno, co a jak bude v neděli a že zítra bude taky příprava odpoledne, že se musíme naučit nějakou písničku v jávštině. Uf! No byli jsme už tak unavení, ale s Janine jsme věděly, že zítra, tedy v sobotu nás čeká s Chandou photoshooting a on nám řekl, že si máme na sebe vzít to nejlepší, co máme a tak jsem navrhla, že zajdeme do MATOSu, velkého obchoďáku, který je celkem blízko a mrknem tam na nějaký šaty :) A tak jsme fakt šli tak nějak všichni a i se tam hodně lidí najedlo, jiné si koupili jiný věci, já pořídila dvoje jednoduchý šatičky a jednu černou košili a měla jsem velkou radost :) Jinak to celkově bylo levný, dohromady tak 300 Kč řekla bych :D Taky jsme s Nin přemýšlely, že večer zajdeme k Rivě domů (teď už to není Kamillin dům, ale Rivin, protože Kamille nám odjela.. :( ) a večer to doděláme. Tak jsem koupila štětce a jedny vodovky, ale Nin byla už unavená a já jsem říkala, že stejně půjdu k Rivě jen na chvilku a pak asi taky půjdu spát ke svý hostfamily…

Mno, dopadlo to poněkud jinak, jelikož na mindmapě bylo ještě saka hodně práce, Chandra se nabídl, že nám pomůže a společně s Rivou a Puput jsme to dodělávali do 3 do rána! U toho jsme s Chandrou zase pohodově pokecali, navíc k tomu poslouchali Muse, který i on může a tak to byl až na to, že to bylo tak dlouho, dobře a příjemně strávenej čas a s výsledkem jsme byli fakt spokojení. Chandra mě hodil na motorce do hostfamily a ještě projel kousek města. Nebudete mi to věřit lidi, ale nakonec to ježdění na motorce, vánek ve vlasech, mě to snad bude chybět! Nikdy jsem si to nemyslela! Já a motorky! :D Ale je fakt že jedině když jedu vzadu a neřídím – oni nás tu stejně nenechaj řídit a popravdě mě to až tak nevadí. Každodpádně už se fakt nebojim a naopak si tu jízdy většinou užívám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat