sobota 19. května 2012

Den 94. - pátek: keramika Bali Baby!


Tak vstávačka brzo, jelikož se řeklo, že máme být v 8 ráno u ekonomický fakulty. A taky že jsme tam byli. Jenže Utari dorazila s třičtvrtěhodinovým zpožděním a tentokrát už mě to fakt namíchlo, protože jsem byla unavená a mohla jsem o dost dýl spát a místo toho jsme tam nesmyslně čekali a seděli jak tupky! Hlavně že to Lukasz včera opakoval, ať dodržujou časy, nebo ať nám řeknou pozdějc a ať neměněj rozvrh! A opět! Fakt mě to namíchlo a držela jsem se…i tak jsem se jí naférovku zeptala proč jako jsme tu museli bejt v 8, a ona mi nebyla schopná odpovědět…achjo. 

No nic, každopádně nás zavezli do nějaký školy, kde jsme koukali asi dvě hoďky na moc hezkej film o jedný chudý indonéský škole, která měla existenční problémy, ale díky srdečným učitelům a nadšeným dětem přežila. Byl to pěknej filmík :) Potom nás opět převezli a rozdělili – půlka šla na keramickou dílnu a půlka šla na nějaký přednes, kde museli mluvit o svých zemích. Byl tam i Mr. Chandra, ale já byla zrovna v tý druhý skupině, takže jsem „keramičila“. Továrna byla docela daleko za městem, ale stálo to za to, ukázali nám, jak se to dělá, mohli jsme si zkusit udělat hrnek i poglazurovat něco a tak a já zavzpomínala na svoje gymplácký léta, kdy jsem několik let chodila na keramiku a celej zbytek rodiny pak dostával k Vánocům ručně vyrobené hrníčky, tácky, zvířátka a podobně :D Ale bylo to fajn, tady je ta keramika celkem populární a je to část jejich kultury a tak jsem si na památku koupila takovej jednoduchej hezkej přívěsek na krk – destičku se zelenýma lístečkama, myslím, že Míšovi se to bude líbit :) 

Keramika trvala celkem dlouho a potom už honem „domů“ a balit, protože po osmé večer ja sraz u McDOnalda a odjíždíme busem na Bali!! Na necelých 5 dní! Peckaaa! Snažíme se to udělat co nejlevněji a tak neletíme, ale jedeme malým busem, jen pro nás, cesta prý bude odhadem 12 hodin…uf…ještě že mám tolik hudby sebou :D A tak se sbalilo to nejnutnější, vezla jsem poloprázdnou krosničku, ale to nejdůležitější tam bylo – plavky, ručník, peníze..a dobrá nálada :) Po deváté veče se opravdu vyrazilo – náš bus byl nepřehlédnutelnej, byl totiž celej růžovej! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat