úterý 1. května 2012

Den 83. - úterý

Tak dneska už druhý den učení tak jak má být, učila jsem 2x 45 minut, ale byla jsem ve škole id půl deváté až do dvou odpoledne, koukala jsem i na ostatní, tedy na Paula a Janine, na jejich prezentace o Filípínách a bylo to moc zajímavý.

Včerejší první hodina nebyly vůbec lehká, dneska už to bylo o něco lepší, měla jsem videa stažená z youtubu o Praze a k tomu jsem něco povídala, co mě napadlo. Na základě Janiny prezentace mě také napadlo něco přidat do té své, jak třeba školství, zdravotnictví, faunu a floru, svátky...no prostě myslím, že zítřek celkem v klidu přežiju nějak :) Ale na čtyři  týdny dopředu, to opravdu plány nemám a nevím co budu povídat...ale snad se trochu víc se třídami sblížíme a bude to potom lehčí a budeme moct dělat i víc aktivních věcí...

Jinak je dneska ještě taky vítání naší nové čínské spolustážistky, jmenuje se Riwa a je moc fajn a  tak jsem zvědavá jaká bude až jí poznám víc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat