čtvrtek 3. května 2012

Den 84. a 85. - středa, čtvrtek : Čajová zahrada




Tak abych taky udělal nějakej zápis, ať se z toho pak nezblázním :) Tákže středa i čtvtek proběhly celkem v poklidu, naše celkové učení zatím spočívá v celkem pohodovém diskutování a přispívání našich názorů a tak. Nejvíc jsme toho udělali na hodinách, kdy Mr. Chandra zadal studentům úkol "ostrov" :)

Znamená to, že ve skupinkách odstanou ostrov, kde jsou hory, pláž...a mají vymyslet, jak se dá ostrov rozvíjet a jak tam přitáhnout turisty, ale i tak, aby to příliš nepoškodilo místní obyvatele, životní prostředí...Co by tam postavili a kde a proč a musí zvážit nakoneci tu finanční stránku. Prostě fajn a my jsme si vždycky každý zvlášť sedli k nějaké skupince a povídali si s nimi o tom a snažili se jim pomoct v rozhodování - vše v anglině :)




Konečně se trochu víc rozmluvili a mám z toho radost. Navíc dneska jsme byli po škole v tzv. čajové zahradě. není to žádná restaurace, ani altánek, kde se pije čaj, ale opravdová čajová plantáž se vším všudy, ale je hezky upravená a tak jsme tam se studenty nafotili spoooustu fotek. Jel i Mr. Chandra a hlavně i zbytek všech stážistů. Jeli jsme dvěma angkoty, pěkně jako sardinky a byla to dooost divoká jízda! Takhle rychlý angkot jsem tu ještě neviděla a holky ze školy pouštěly na telefonech pártypecky a tak o veselí nebyla nouze. V čajové zahradě byly i houpačky a kolotoč a tak jsme víc blbli než studovali, ale nikomu to nevadilo a všichni si to náležitě užívali :)


Cestou zpátky jsme my stážisté seděli v jednom angkotu dohromady a dovezl nás až k velkému obch, domu Matos, kde jsme ještě chvíli s ostatními pochodili a já si ve jménu zítřejších narozek koupila košili za 100.000 - mám tu spoustu tílek, ale nemůžuž je nosit, pokud přes to nemám co přehodit přes ramena. A tak jsem měla radost, akorát u kasy jsem pípala a oni mě prohledávali, ale pochopitelně nic nenašli, až na pokoji jsem zjistila, že mi paní zapomenula sundat z košile takové to velké přicvaklé magnetické čidlo (víte co myslim, je to oválný a celkem velký) a tak jsem musela upárat kus švu, abych to vůbec sundala :D

2 komentáře:

  1. tak buď ráda, že si ten čudl blbec sundala! :D s tím by ta košile zas tak pěkná nebyla ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vaše hra s ostrovem zní fakt dobře. Myslím, že by mě to taky bavilo.

    OdpovědětVymazat