čtvrtek 1. března 2012

Den 23. - čtvrtek - školní festival a školka

Dneska se mi vstávalo líp, ale přes den na mě padla velká únava, asi především proto, že jsem málo pila. Musím si na to dávat pozor...První hodina byla školka a i když jsou děcka strašně roztomilá, tak je to pro mě vždycky záběr...je jich oprvadu hodně a nerozumí...zase zabralo opakování a vybravování, ale neměla jsem z toho dobrýpocit, pro příště musím vymyslet něco lepšího...Jinak mrkněte na fotky na FB, alespoň se povedly dneska nějaké fotky těch malých čertíků :)

Potom jsem místo hodiny s páťáky byla na blízkém školním festivalu, kam mě vzala Thapanee. Byl tam program, tancovalo se a zpívalo a každá škola co se tam nějak prezentovala, tak měla svůj stánek a tak. Taky tam měli různé chemické pokusy, biologické studie, přípravy jídla...z toho mě nejvíc zaujalo jak se dělá tzv. "sticky rice in bamboo" - je to sladká rýže s černými fazolemi nacpaná v dutém kusu bambusu. Hrozně dlouho se vaří nad ohněm (viz. fotky) až se z toho stane takový pudink sladký. Když to potom ztuhne, je z toho pudinkový váleček, který vyndáte z toho bambusu tak, že ho naštípnete :)

Potom se mi povedlo hodně pobavit čtvrťáky učením zvířátek a předváděním. Především gorila, ta se jim fakt líbila :D Mno, po škole jsem pořídila pár fotek rozjívených dětí, tak mrkněte :)

Toť dnešní report z místa činu :)
Ještě zítřek a v sobotu opět vstávání v 6:30 a vyráží se na výlet - jen si zaboha nemůžu zapamatovt kam...

1 komentář: