pátek 23. března 2012

Den 44. - týden do konce prvního turnusu...

Huráhej, pracovní týden za mnou, písemky napsány. Jen testů na opravování mám jako smětí :D Ale to se zvládne aneb "co si nakopíruješ, taky si opravíš" :)

Dneska bylo neuvěřitelný vedro...takže jakmile jsme se zpožděním dorazili do domu, pustila jsem klimačku a umřela jsem, přičemž po půl hodině vypli elektriku, takže jsem se probudila horkem. Dnešek byl opravdu hrozně dlouhej a táhnul se jak žvejkačka na slunci...na to, že jsem psala s dětma 3 testy a na práci jsem měla především jen dělat, jakože je kontroluju a přitom strouhat polámaný pastelky a přemejšlet, co jim dám za odměnu (docházej normálně zásoby lidi!! Všem díky za všechny dary ještě jednou!!), tak mě to v tom vedru a zpomaleným čase nějak odrovnalo..Ovšem dobrá nálada mě celý den neopouští, dokonce jsem si večír pořádně zasportovala a endorfiny splnily svou roli :)

Zítra vstávačka v 6, sobota, ale mě to vůbec neva, protože se pojede vstříc vodopádům a mostu přes řeku Kwai :)
Těšim se těšim :)
A vy se snad třeba těšíte potom na report :)
Ahooooj

Žádné komentáře:

Okomentovat