neděle 4. března 2012

Den 26. - neděle

Mám ráda neděle. Samozřejmě má člověk volno a odpočinek, ale neděle se tu stávají pro mě jakýmsi završením a malou oslavou dalšího týdne stráveného tady :) POkaždé se můžu zamyslet nad tím, že je to další týden, že je tu krásně a já se mám dobře. Co mi přinese nadcházející týden bude zase určitě zajímavé, nebude asi tak poklidný jako tenhle...I když jsem půlku dneška prospala, tak jsem jako každou neděli vyrazila ven a koupila si na oslavu něco dobrého, vždycky koupím něco slaného (dneska opět mé oblíbené - už z cest staťkou - barbecue brambůrky thajské značky odpovídající Lays), něco sladkého - tyčinky máčené v čokoládě a jeden džus. Oblíbila jsem si malý pomerančový džusík s dužinou za pár kaček, jednou jsme je měli i s taťkou na Ko Changu a jsou moc dobré. Navíc se mi Wasana ráno zmínila že se jí moc líbí jedno mýdlo, které jsem si tady koupila a že odkud ho mám a já že tady z obchodu, ale nevím jaký, tak jsem jí koupila rovnou dvě, každé trochu jiné a dala jí je :) Všechno to stálo okolo 10 bahtů, snažím se neutrácet, ale prostě neděle je malá oslavičk hezkým zvykem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat