středa 28. března 2012

Den 49. - středa

Tak vám mám za sebou poslední učební pondělí, poslední úterý a teď už i poslední středu. Nějak mi to asi pořád dostatečně nedochází,jak rychle to končí, jak rychle to všechno uběhlo...

Všechny tři dny se zvládly celkem v pohodě, včera dokonce když jsem doučila, tak jsem ěmla hrozně dobrou, veselou náladu. Takovou tu, jak nevíte vlastně proč, ale chce se vám zpívat a tancovat a úsměv nejde sundat z tváře :)
Pořád ale přemýšlím co bych měla udělat, jak učit poslední hodiny, chtěla bych aby se děti bavily, aby s na mě pamatovaly v dobrým, aby byla legrace. Pořád mám pocit jako bych na něco důležitého zapomněla...ale nevím co. Potvrzení o absolvování bych měla dostat, to bude potřeba pro školu..A jinak? Jen abych takhle na konci na něco důležitého nezapomenula..Dárky nějaké alespoň trochu mám, jen není v čem je předat, takže to zabalené asi nebude, ale to neva. Zbylé odměny pro děti, které jsem před odletem získala sbírkou od vás všech, tak je nějak rozdělím mezi děti a něco dám ředitelce.

Jinak hezké překvápko je, že zítra se neučí a jede se na výlet do Provincie Petchaburi! Je to nejsevernější provincie Jižního Thajska - to znamená, že i když je odsud kousek na jih, tak má přístup k moři a my se zítra podíváme i na pláž :) Ani mě nějak neapadlo, že tu jsem pomalu 2 měsíce, ale neviděla jsem pláž vůbec. Nějak mi to nevadilo a nevadí. Zážitky jsou i tak dost silné, pláž ani moře k tomu vlastně není potřeba :)

A jelikož koupat se před Thajci (ještě před dětmi co učím) v bikinách, na to fakt nemám odvahu :D (dětem by chudákům asi vypadly oči, i kdyby viděly kohokoli v dvoudílnejch plavkách. Tady je to prostě přes limit, koupe se v kraťasech a tričku), tak na větší koupání se chystám až s Míšou na Phuketu :)

Jsem zvědavá jak ten konec dopadne, jelikož teď už mě vlastně čeká co se školy týče jen JEDEN DEN! Po tom všem mě čeká už jen pátek..je to vážně neuvěřitelnost!

Žádné komentáře:

Okomentovat