neděle 26. února 2012

19. den - neděle - Dospání a kredit :)

Tak jsem se konečně pořááádně vyspala. Už jsem to potřebovala jako sůl :) Tělíčko se o to hlásilo už od pátku odpoledne. A taky jsem dneska teď před chvílí šla poprvé zkusit dobít si kredit v 7-11. Mno, :D Prý stačí, když máte číslo mobilu a kolik chcete dobít. Tak já si to napsala na lísteček a ten jsem jim strčila a rukama jsem šermovala - a ona se neustále na něco ptala-. Pak vytáhla dvě různý kartičky ukazovala mi na nich dva obrázky - jeden s úsměvem jsem znala - Happy tarif -jojo, ten byl můj a ještě jsem si vzpomněla že je to operátor DTAC (taťko, čte se to " dý - tek"), tak oni hned přikývly a ona tam něco naťukala, zkásla mě o 300 Bahtů, který jsem tam chtěla dobít a bylo to! Přišla SMSka, že mám dobito :))) Jsem na sebe pyšná :D
Za odměnu jsem si koupila brambůrky a Colu :D to asi můj organismus dost zmate, ale co :D Zdravě začnu zase od zítřka, dneska je neděle a prostě se budu mít fajn, odpočívat, sním něco nezdravýho a vypiju nějakej ten cukr a bude! :)

1 komentář:

  1. prosimtě, se tam živíš celou dobu zdravě, tak si pro jednou můžeš dát takovou nezdravou mňamku ;)

    OdpovědětVymazat