čtvrtek 9. února 2012

Den 2. První krůčky :)



Po vyspání je mi hned mnhoem líp, jsem tam, kde to znám, kde vím co a jak a to je fajn pocit :) Zpocená jsem teda jako blázen, tělo si musí přivyknout. VYrážím do ulic, je tu něco po somé večer. Teplíčko, lidi všude, světla, ovoce, nudle, suvenýry, prostě jak to má být, hned je důvod k úsměvu, mám to tu ráda.
I když přímo na Khao Sanu je občas živo až moc, procházím známé uličky, hledám nějaký pohled pro Míšu, v Seven-Eleven (místní sámoška, která je snad úplně všude) kupuju taky známky na pohledy a dopisy - 15 bahtů jedna. Na pohled prý stačí jedna, ale na dopis musím dát tři nebo čtyři, radí mi mladá Thajska za kasou a usmívá se svým typicky thajským upřímným způsobem. To je ono, to je to co mám na téhle zemi tak ráda - usměvaví lidé. Problémy se tu řeší za chodu, s těžkou pohodou a flegmatičností, ale hlavně s úsměvem :) Malé překvapení v podobě mailu, ve kterém se thajský AIESECář omlouvá, že zítra není sraz večer, ale ráno v 9 a na jiném místě :D Ale což, popravdě mi to vůbec nevadí, stejně toho asi moc nenaspím a hlavně dané místo je blízko ubytování, takže tam můžu dojít pěšky a dost ušetřím za taxíky :)
Tak, po palačince s banánem a mangovém shaku jdu pomalu spát, povedla se navázat komunikace s domovem, minimálně přes internet, s rodinkou si dokonce můžeme hodně levně volat - oni z IP :)
Všem ahoj a zase příště

5 komentářů:

  1. Koukej mi taky poslat palačinku s banánem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peťulko je super, že nemusíš přes celé město na tu schůzku!! A všichni ti tady závidíme to teploučko a sluníčko, protože tady za chvíli zamrzne snad i úsměv na Kalouskově ksichtě....každopádně sledujeme každý tvůj krok a těšíme se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. jééé tak to já takový vedro ani nemusim.. bych tam chcípla :D i když tahle zima taky není nic moc.. jo a pracuje se na fotkách ze Smržovky, ať se můžeš taky juknout (pokud můžeš teda nějak stahovat přes net ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Káťul díky moc, hrozně to potěší, ona to ve skutečnosti není žádná sranda, být sama v cizí zemi víceméně na vlastní pěst, byla jsem (a částečně jsem) pěkně vyklepaná, ale jdu si za svým :) už to vypadá moc dobře. Děkuju, že komentujete a sledujete, vždycky mi to udělá hroznou radost, že to někoho zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Peťul dokážu si představit, jak bych byla vyklepaná já, takže neboj, stojíme za tebou a všechno sledujeme!

    OdpovědětVymazat