pondělí 13. února 2012

Den 6. První pracovní den! :)

Tak tentokrát už se spaní povedlo, od desíti jsem spala jako zabitá až do 4 do rána, pak už to bylo horší, ale dalo se to v pohodě, po šesté, kdy jsem vstávala jsem byla příjemně vyspaná a po přečtení mailu od Míši a telefonátu od mamky jsem se i těšila :) První den zajímavej, uz mi zase zmenili rozvrh, misto 19h ucim 21,kazdej den minimalne 4,ve ctvrtek 5!Ctyri hodiny nepretrzite v kuse (nemají prestavky a uci se 60 minut).To nedam :( A to jsem je chtela ukecavat na min :( chjo...no..ovšem jak to změnili, tak jsou z toho všichni trochu zmatený a od 12:30 - 13:30 snad budu učit svojí první hodinu ve třetí třídě :) A potom od 14:30 do 15:30 ještě čtvtáky.
Měla jsem se jít tu první hodinu podívat, jak Sophon učí šesťáky anglinu a zjistila jsem že celkem vtipně - pustí jim v televizi video s výukou, kde mluví úplně jiná učitelka a oni jen koukají, poslouchají, opakují a všechno dělají podle kazety. On je akorát občas napomene :D To mě dost pobavilo, a nejlepší bylo, když mi řekl, že ta paní v tý televizi, to je goooood teacher. To řekl tak pěkně s uznáním. Jelikož jsem dopoledne teda měla čas, tak jsem si udělala nějaký přípravy na zítra dopředu, aby byl odpoledne, teda spíš večer klid. Pak jsem čekala co teda bude, protože přece taky někdy musel být oběd....no a

Strašná pecka ty jo! Nejdřív mě dostal oběd, kterej byl cca od půl dvanácý - všichni učitelé jí spolu a smějou se a povídaj si. Měli jsme dost dobrou polívku plnou slepičích pařátů (chtěla jsem to vyfotit, ale bylo mi to blbý...), vepřový s nějakejma fazolkama a vajíčko a samosebou rejži. Potom taky guavu, kterou si nakrájenou na plátky namáčej v cukru s chilli. Jo a taky tam měli normálně natrhaný květy kosatců fialovýjch a ty jedli! :D No potom že prý budu mít nějaký oficiální přivítání, že už mělo být ráno, ale ředitelka byla pryč...

Takže místo toho, abych začala v 13:30 učit,tak tam nastoupila celá škola, děti si sedli na zem, učitelé se srovnali do řady, postavili mi tam tu uvítací tabuli a s mikrofonem mě paní ředitelka Thapanee oficiálně představila, děsná sláva, pustili českou hymnu! :D Potom mi dali kole krku (musela jsem si kleknout) takový ty jejich kytičky malý a šerpu :) A potom mi každej učitel zvlášť zavázal na ruku takovej provázek a popřál mi u toho každej štěstí nebo něco podobnýho.


Potom dostala mikrofon šikovná žákyně a měla proslov v lámaný anglině že mě vítají na tomhle projektu a týhle škole a tak a pak jsem jim já zase poděkovala a řekla že doufám, že to bude FUn a že si myslím, že budou good students a já že doufám, že budu good teacher a že moc děkuju. Potom se učili česky Dobrý den a děkuji a pak jsem se fotila s každou třídou zvlášť a s učitelema zvlášť, no děsná sláva, super to bylo :)

A potom jsme se rozloučili a já hned šla ještě na půl hoďky učit třeťáky, trpchu stres, nečekala jsem to ,ale myslím že jsem zvládla fajn, naučila jsem je Hello a what is your name, hodně jsme byli v kroužku a házeli si míčkem, byli šikovný, jen teda jména si nepamatuju ani omylem, nejdou absolutně ani napsat foneticky, ale jak to paní ředitelka zjistila, tak nechala hned napsat pro všechny cedulky na krk s jejich jménama v angličtině! :)

Což mi asi hodně pomůže, protože bych jinak neměla šanci. Od půl třetí do půl čtvrté (dokonce jsem trochu přesáhla, což jsem sama moc nečekala teda...) jsem měla čtvrťáky a naučila je opět Hello, My name is...What is your name? a prvních 10 písmen abecedy i s příklady (A like alligator - a nakreslili si obrázek krokodýla). Hodně jsme si házeli míčkem v kroužku a já je zkoušela a nakonec každý dostal (FANDOVO) bonbón za krásně nakreslený obrázky a za to že uměl říct v AJ abcdefghij za sebou! Jsou moc šikovný a měla jsem radost a myslím že oni taky :) Jen tam strašný vedro vždycky, o to víc když člověk poskakuje v kroužku a nebo jak oni děcka rádi, řve co nejvíc nahlas "HELLO!!!" :D

2 komentáře:

  1. Moje bonbón teď cucá nějaký malí Thajče? To je úžasný :-) Doufám, že jsi mě jim trošku popsala, aby věděli, čí bobóny to vlastně cucají :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To musel být super pocit takové přivítání do práce. Moc závidím ;-):)

    OdpovědětVymazat