úterý 14. února 2012

Den 7. "Valentýnský" den



Ahojte lidičky! Tak dneska konečně celkem zápřah, 4 hodiny učení - třídy 1+2, pak 6, pak 5 a nakonec 4. Uf. S každou jsem dělala kromě pokračování učení (u některých další písmenka, protože ze včerejška uměli A, B, C, D, E, ...a jaké je jejich jméno atd.) vždycky Valentýnské přáníčko, s tím že jsem je naučila datum, pak že je po celém světě Valentine´s Day a udělali si otevírácí přáníčko s nadpisem Happy Valentine´s Day (mám to tam i v thajštině, ale to vám sem teda nenapíšu, jelikož nemám ponětí jak to bylo :D) a uvnitř bylo From: (např. Laksika) To: (např. Mum - maminka, neboli v thajštině "maae").

Ten Valentýn tolik nežeru, ale tak tady bez Míšy to teda neni nic moc a tak mi děcka zvedly náladu a taky mi dokonce ráno dali Wasana a Sophon jednu červenou růžičku ;) No, oběd opět veselej, tentokrát s námi vážně obědvaly i všechny děti zkustesi to představit 100 dětí a asi 7 učitelů, celkem veselo :D měli jsme výýýtečnou kachnu na medu s tamarindem (minimálně taťka i Míša by se oblizovali až za ušima si myslim), rejži, kuřecí na malý kousíčky s chilli a zeleninou, a pak zelený mango, který se namáčelo v takový sladký chilliový omáčce a opět guavu s cukrem. Mňamka, není co dodat :) Učení taky celkem ubíhalo dneska, jak děti vyráběly přáníčka, tak měl člověk celkem čas a odpočinul si. Jen to vedro mě asi dřív nebo pozdějc zabje pokud si na něj hodně rychle nezvyknu. Byly jsem neustále durch...Taky jsem dneska hodila nějakej ten dopis do schránky, tak jsem zvědavá kdy dojde a zjistila jsem, že ve městě JE i ATM! (bankomat). Dokonce mi Fang poslala(jo, to jsem dneska zjistila, že je to holk a ne kluk jak jsem si celou dobu myslela. A víte jak? Že si mě přidala na FB a já koukám, tam fotka hoky :D :D :D) jak se dostat do Bangkoku odsud, takže to očividně nějak jde...mno, uvidíme, prý tam jezdí nějaký van (takovej ten minibus a vyhodí mě u Victory monumentu (ne, to není ten samej jako předtím, to byl Democracy Monument - sama si to musim připomenout :D).

Takže vlastně samý dobrý zprávy, den taky fajn, jen už se těším do postele, přípravy jsem stihla celkem, ještě si připravím nějaký kartičky a zítra začnu učit čísla a barvy, to by mělo být v pohodě s barevnejma nafukovacíma balonkama od Téry ze Světla :) Tak ahooooj zatím

2 komentáře:

  1. Já s tou svojí disdemencí četl "další písemka" místo "další písmenka" :-) Jsem si říkal, že těm špuntům dáváš za uši už takhle ze začátky - drsná paní učitelka.

    OdpovědětVymazat
  2. Nic si z toho nedělej, já to přečetl taky špatně a hned jsem si pomyslel, že mi to k Péťe nesedí: "žena - tyranka" :D

    OdpovědětVymazat