středa 15. února 2012

Den 8. středa

Tak na to, jak mi dneska ráno bylo zle a říkala jsem si jak to akorát nějak přežiju a už se těším zase do pelechu, tak nakonec fajn den :) Jedna hodina mi dokonce odpadla, což mi ale vůbec nevadilo, zrovna dneska mi to hrálo do karet. Jinak zítra taky jedna hodina z pěti odpadne, takže budou snesitelné 4 hoďky, ne-li tři, část dětí z nižších tříd totiž jede dneska a zítra na blízkou univerzitu na „aktivity“. Mám pocit, že tak říkaj všemu. Dneska jsem se konečně už zpomalila na jejich rychlost. Jak to poznám? Thajská rychlost se pozná tím, že začnete šoupat nohama :D Taky děláte takový malý krůčky a jen si to tak pomalu, v pohodě šoupete z místa A na místo B :) To mi vyhovuje. Hodiny teda jsou pořád ještě nervózní, se studeným potem na zádech a ještě v tom vedru.. mňamka :D No, shrnu den: Ráno vstávačka v 6:15 (pomalu to protahuju, za chvíli to zvládnu i v 6:30 :) Jinak mé české ponocování vzalo za své, tady jdu pěkně spořádaně a ráda spát okolo 10 večer, abych byla schopná tak brzo vstát :) ) K snídaní rejže, zeleninka, a sticky rice s MANGEM( konečně!!!! Joooooo!!!). Povedlo se mi i vyhodit odpadky z pokoje co jsem měla v igelitce a nevěděla jsem kam se vyhazujou :D tak už vim, před dům tak nějak :D je to tam kouzelný a samy zmizej :D Mno, první hodina 5.třída, pohoda, nově čísla, pak 6. Ty jsou relativně dost chytří a tak mi asi hodiny pro ně budou zabírat nejvíc času na přípravu (jsou náročný, to neokecám…) a taky ale maj největšípotenciál se opravdu něco naučit. Dneska dobrý hry – třeba molekuly s novýma číslama (1-20) nebo ukazování a nafukování barevných balónků podle barev :) Děcka se myslím bavily a to je hlavní :) Zároveň se ale učej tak nějak s respektem a poslouchaj na slovo, fakt se snažej…mno, řekla bych že je to jednoduše tim, že jsem bílá a jsem pro ně exotika a tak je to zatím bere, uvidíme co po pár týdnech :) Zjistila jsem taky zajímavou věc a sice, že 4.třída je šikovnější než 5. I když je jich v pětce míň a dá se jim věnovat víc jednotlivě, stejně je čtvrťáci svojí bystrostí a nadšením předčí. Oběd fajn, zeleninka, rejže, jak jinak, pak takový malý thajský párečky (mno, jsou sladký a většina je mouka…) a water-melon :) Pomohla jsem kolegyňce s umýváním nádobí a děcka odnášely to čistý. Líbí se mi, jak je tu přirozený že všechno dělají všichni dohromady – jídlo, uklízení…Týdle kolegyňce je 25 a že prý nemá boyfrienda. Tak že jí mám v Čechách nějakýho sehnat :D říkám fajn, ale musíš do Čech a tam bude zima. Hm, tak nic prej, zimu ne :D No a další na to: že přece boyfriend jí zahřeje :D NO padala jsem smíchy z nich. Jedna z kolegyněk je těhulka a je hrozně hezký jak se o ní všichni nenápadně staraj, jak jí přistrkujou jídlo na obědě a tak :) Dneska musím určitě vyrazit trochu do okolí, mrknu se na něco na sebe, protože podle všeho, tady se teda dva dny po sobě věco v žádným případě nenosí, což je trochu průšvih, když já mám dvě sukně a dvě trička s límečkem (předepsaná uniforma). Dneska jsem dostala jedno růžový (!!! :P) s límečkem darem, že prej se nosí „every Wednesday“). Ale něco musím koupit…taky vlasy mi tu začínaj trpět vedrem, vlhkostí…kroutěj se a mám ráno dvakrát větší hlavu než večer z toho vedra a páry…a v neposlední řadě mrknu na nějakou tu učebnici angliny, jestli by tu na tom malinkým trhu něco nebylo, i když pochybuju. V blízkým městečku je každý pondělí větší trh a tak se tam asi pak vydám a omrknu to, co by se dalo z toho vykřesat. Tak zatiiiim De

Žádné komentáře:

Okomentovat