úterý 21. února 2012

Den 14. úterý

Pár dní nic nepřibylo, protože jsem byla lehce vyčerpaná a taky se nic až tak světoborného nedělo :) Neděla v klidu, už s přípravami a dočtením třetí knihy Hunger Games. Pondělí u v pracovním nasazení, 4, 5 a 6 třída byla naprosto skvělá, smáli se byli bystří. Třeťáci mě poněkud naštvali svojí ignorací, myslím, že jim to došlo a dneska už byli o dost lepší a nebo jsem na ně našla lepší cestu :) Nit (ta těhotná kolegyňka) se nám zvětšuje každým dnem :)Jídla jsou pořád fajn s tím rozdílem, že už mi dokonce stačí menší porce, abych byla najezená. Žaludek si na pravidelný přísun zvyknul a jakmile je v danou hodinu dávka vynechána, tak se ozývá, což je fajn :) Nikdy se mi to totiž moc nevedlo, jíst pravidelně :D Ve zkouškovým to nejde už vůbec, :D I chilli už pálí méně než na začátku a tak si můžu dovolit si ho přidat do jídla více zapadat tak trochu do davu  Ovšem když jsem si myslela,že se všechno uklidňuje a ustáluje do nějakého zaběhlého procesu, před chvíli překvápko – nejen že v sobotu přijedou lidé z AIESECu (asi 20), ale zítra přijede jedna nějaká slečna a bude tu nejméně do ptáku a to s tím, že bude bydlet se mnou v pokoji a všude vlastně bude se mnou…No…sice jako uvítám společnost ze stejný věkový kategorie, ale to mám spíš pocit, že budu neustále kontrolovaná, což fakt ráda nemám…byla jsem ráda, že jsem se konečně po pár dnech uvolnila a a už nejsem při hodinách nervózní a teď tohle…No, uvidíme jak to dopadne…Každopádně teda až do soboty bude soukromí a klid v tahu, prý si bude chtít povídat. Což já budu určitě moc ráda, ale tak nějak jsem si zvykla na ten svůj klídek po skoro 10ti hodinách ve škole mezi stovkou dětí je fajn si moct v tichu lehnout…Tak nevím, jestli mám být ráda nebo spíš naopak a po krátkém uvažování jsem se rozhodla že nejsem ani jedno – prostě to vezmu jak to je a zítra se uvidí…Nějak to dopadne :) třeba to bude nakonec fajn, kdo ví. Heslo brát si tu ze všeho to lepší snad zafunguje. Prostě na to nebudu myslet jako na kontrolu :) Dám vědět co a jak :)

Žádné komentáře:

Okomentovat