pátek 10. února 2012

Den 3. Neuveritelny den

Holahej vsichni! Dnesni den byl tak neskutecnej a rano mi pripada jako pred tydnem,ze jsem z toho cela paf. RAno jsem se odubytovala z hotylku, dala si n2jakou malou snidani v podobe tropickeho ovoce s jogurtem a vyrazila i s krosnou a baglem na smluvene misto u Democracy Monumentu. Sraz byl v 9, dokonce jsem mlade Thajce jmenem Chomphoo psala SMSku ze uz jsem na miste :) Dorazila asi s desetiminutovym zpozdenim, ale omluvila se a hned jsme mluvily. Anglicky mluvila fajnove, hned jsme probraly co slo, hlavne to, ze budu ucit v Kamphaeng Saen districtu, ta vesnice ve ktery je skola je asi 100 km od BAngkoku, coz je vic nez jsem ocekavala, ale neva. V 10 prijela reditelka skoly a povidala si s nama dal, tady uz to s AJ bylo trochu horsi, ale taky se to da. Po spouste otazek a odpovedi me nalozila reditelka do auta ajelo se, nejdriv jsme navstivili blizko NAkhon PAthomu nejaky chram tusim ze Wat Phranathom, abych poznala thajskou kulturu. Vsichni byli prekvapeni, ze uz jsem tu bzla a tak a ze nejaky veci znam. POtom se jelo na obed do vietnamske restauracky, mnamka! A nakonec uz do skoly. Skola moc hezka, jakmile budu moct prdnu sem fotky. Reditelka me provedla vsemi ucebnami - od 1 az do 6 a deti me sborove zdravily: "Good afternoon, teacher!" Vsichni hodne usmevavi,deti fascinovany. Tam jsem se taky seznamila s dvema uciteli, u kterzch budu bydlet. Nejvic budu asi komunikovat s otcem rodiny Somphonen, ktery uci anglictinu a tak mluvi celekm dobre. Jeho zena uz tolik ne, ale to neva, dneska jsme se velmi obstojne domluvily i posunkami :) ucitele mi ve sborovne, kde je i pristup k netu vsem, vztvorili rozvrh podle ktereho budu ucit. Ucim dohromady 19 hodin tydne, od pondelka do patku, cca 3-5 hodin denne a hodne rozdilne, proste stridave ruzne vsechny tridy. Sestaky a pataky mam kazdy den, mensi uz mene a jedno tzdne dokonce materskou skolku! :) na skole jsem sama, ale Chomphoo rikala, ze kdzbzch vedela o nekom, kdo by chtel prijet i v prubehu, ze neni problem zaridit match a muze dorazit poydeji az bude moct. Proste skola super, jen jsem na sebe zvedava s tim ucenim. Ti nejmensi neumi ani cist a psat a ja zas neumim thajsky :D No, konecne jsme se asi v vecer vydali do mista meho ubytovani, coy je par kilometru od skoly, ucitele u kterych bydlim me budou vozit asi kazdy den autem. Na to jsem byla nejvic y\zvedava - kde budu spat, jak to bude vypadat...podle popisu projektu mela byt skola i rodina very poor, ale teda hrozne prijemne me prekvapili - mam vlastni pokoj s posteli, klimatizaci, zasuvkou, stolem, svetlem. Mrknete na foto v dalsim prispevku kdyz se mi to povede.Ve vedlejsi mistnosti skromna sprcha a zachod a dokonce v patre pode mnou pocitac s internetem odkud vam ted pisu! Proste lambada! Jsem strasne utahana, jdu si lehnout na chvili,je tu sice ani ne 7 vecer, ale ja jsem mrtva...POsilam vsem pozdrav, mymu MIsovi pusu k tomu a vsem mavam!

2 komentáře:

  1. Vypadá to všechno naprosto skvěle!!! K tomu učení těch nejmenších dětí...neboj, ony jsou jako houby, všechno vstřebávají:)) A třeba tě naučí i něco málo thajsky...znáš to..ukazovací metoda je nejlepší:)) a zpívání:) těšíme se na fotky dětiček a rodiny!!

    OdpovědětVymazat
  2. tý jo.. tak to zní fakt dobře! hlavně ten záchod a sprcha! jak velká to je díra? :D jinak dětičky budou určitě hodné a myslim, že tě budou zbožňovat! :)

    OdpovědětVymazat