neděle 12. února 2012

Den 5. Nepovedené spaní 2

Nějak se mi včera večer nepovedlo jít spát a potom už to nešlo vůbec a tak si představte, že jsem usnula až po páté ráno...no, tak to mělo dopad na můj stav "po ránu", kdy jsem se v 10 konečně vyhrabala z postele abych si vyčistila zuby a pozdravila domácí...ovšem nedalo se tomu bránit a usnula jsem znova probudila me az Wasana na obed nekdy pres jednou :D Ale obed supr, pečená ryba, rejže jako vždy, polívčička malá, chilli a ananas a kokosový mlíko, dobrota. Měla jsem nacpaný břuch, starají se tu o mě. Akorát narozdíl od evropskýho jídla je to všechno nějak zdravý :D K véče teď byla trocha vepřovýho, zase rybička, ale ostřejší, zeleninka...Co víc si přát :ú JInak dneska jsem se snažila co nejlíp připravit na zítřek, ale nevím....uvidíme. Jsem pěkně nervózní...Tak držte palce. Všem velkej podzrav!

Žádné komentáře:

Okomentovat