středa 8. února 2012

A jedeeeeem!

8.2. 2012 středa 14:01
Tak sedím na letišti, taťka mě odvezl z Aše až do Mnichova na letiště, jel se mnou busíkem až do Terminálu 2 a šel se mnou přes Check-In u Qatar Airways, nesl mi velkej batoh, byl se mnou až kam to šlo a odsud už to musím zvládnout sama. Čekám už před Gate 32, až jí otevřou, za sebou screening batohu a imigrační, všechno okej bez problému. Čeká mě teď přibližně šestihodinový let do Doha v Kataru, kde budu 22:50 jejich času, což je asi 20:50 našeho, tam mám čekání asi 3 hoďky – na přestup a potom už v 1:20 odlet směr Bangkok. Dalších 6 hodin přibližně a v 11:35 tamějšího (5:35 ráno našeho) jsem tam.  Po imigračním a vyzvednutí krosny si půjdu nejdřív vyměnit penízky do směnárny a potom hned k DTAC (thajský mobilní operátor) pořídit thajskou SIMku s přístupem na net a možností poslat SMSky evtl. volat. Když se vše povede, tak v dalším příspěvku vám sem písnu své thajské číslo 
Potom do nejnižšího podlaží sehnat buď kyvadlový bus do centra (Khao San Road) za cca 150 bahtů nebo taxík za nějakých 500 bahtů a vyrazím směrem Hotel New Siam II, kde jsme ještě před dvěma měsíci byli s taťkou.  Tam mám rezervovaný pokojíček na jednu noc s postelí, klimačkou a horkou sprchou  Padnu za vlast!
Po prospání vyrazím do nočního dění, něco slupnu, koupím si dostatek vody, abych doplňovala tekutiny, protože tam bude přibližně o 50 stupňů víc než u nás v Aši teď :D Projdu si známý Khao San, šílenou ulici, která žije v kteroukoliv denní i noční dobu. Napíšu pohled nebo dopis mýmu Míšovi a pokusím se ho poslat, aby ho dostal co nejdřív. Dám si u pouličního vozíku za pár korun výtečné PAd Thai (nudle se zeleninou, vajíčkem a kuřecím) a pokud možno mango-shake – na tom vážně ulítávám.
To bude ta uvolňující část, vydechující, aklimatizující…
Další den mě čeká po poledni cestování – odhlásím se z hotelu a vyrazím na cestu. Instrukce jsou si ce relativně jasné, ale v Thajsku člověk nikdy neví  dobré je, že se tam všechny potíže řeší s úsměvem. Plán je takový: chytit někde u Khao Sanu taxík, který by mě za maximálně 150 bahtů měl dovézt ke stanici nadzemního metra PHAYA THAI. Bangkok má několik rychlodrah a proto je nutné vědět, kterou zrovna jedete – ta moje je tzv. Skytrain (BTS – Bangkok Transit Systém). Jedu z uvedené stanice do stanice BANG NA, také BTS (dráhy se samozřejmě někde taky kříží, ale já nebudu muset přestupovat díky bohu). Mělo by to trvat asi 28 minut a stát mě 40 bahtů za Single Ticket. Po vystoupení z metra zavolám na připravené thajské číslo, kde bych se měla zahlásit thajskému AIESECářovi Fangovi, že jsem na cestě a on mi má jít naproti. Opět chytnu taxík a ukážu mu adresu jejich centra – G.V.C. Condominium, kde pravděpodobně strávím celý víkend s dosavadními stážisty, kteří už mají předchozí část projektu za sebou a předají nám nováčkům své zkušenosti. Tak! To je nejbližší plán na pár dní. Budu se ozývat s tím, co klaplo a co ne a jak to vlastně všechno dopadlo 
Vaše Peťula

Žádné komentáře:

Okomentovat